ápr
11

dalválasztás

| Szerző: jukatmadár | 4:37 pm

 drága zenészek!

első feladatunk a dalok kiválasztása. 
azt kérem, hogy mindenki válasszon 6 darab éneket. szeretném, ha mindenki ide tenné fel a választott szövegeit. ajánlom szíves figyelmetekbe pl ezt az oldalt: kereszténydalok

a határidő április 30. aki nem tartja be, az az első próbán mindannyiunkat meghív egy fagyira. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bikazenekar.blog.hu/api/trackback/id/tr231912266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

caltrask 2010.04.12. 15:51:19

A listám (Némethy Zsuzsi):

- Az Úr csodásan működik
- Szívem csendben az Úrra figyel
- Áldd, lelkem, Istened
- Az Úr Jézusnak tárd ki ma
- Hűséged végtelen
- Jézus, te égi, szép
- Jöjj el az élet vizéhez
- Jöjj, az Úr vár reád
- Messziről száll dalunk
- Ki az Úrban bízott

Úgy gondoltam, hogyha kb. 42 éneket szeretnénk a végére kiválasztani, akkor érdemes fejenként 6-nál többet felsorolni, hogy húzhassunk is belőle. Ezért írtam én is 6 helyett 10 éneket. Ezekhez az énekekhez megvan a kottám is, ha esetleg valamelyiket nem ismeri mindenki.

giora0 2010.04.12. 16:56:02

dávid:

miután ez a tábor tizenéveseknek készül, nem hiszem h több száz éves énekeket kéne énekeltetnünk. nekem kb ismerősek, de azért most 2010 van.

Homokba írva
El shaddai
A kegyelmed elég
Áldom szent neved
Barátom lett az Úr
Álmomban messze jártam

zsipzsip 2010.04.12. 17:55:16

Nem tudom, kell-e hogy témának megfelelő is legyen? (egyéltalán létezik olyan?...bár biztos...)
Én is néztem egy-kettőt, de aztán 16 darabot sikerült összeválogatnom:D
Majd még gondolkozom rajta, aztán 'bedobokvalamitaközösbe':D

djmarco 2010.04.12. 21:57:21

Ha valaki tud hozzá kottákat és hanganyagot (sok nincs fent a youtuben)felteni az nagy segítség lenne nekem. Köszi Márk

Ui: gyülnek a számok nálam is.

zsipzsip 2010.04.13. 14:33:16

Szia!
Elvileg ifim felvett egy csomót CDre, és állítólag megfogom kapni:) Ha megkapom felteszem:)

jukatmadár 2010.04.13. 15:42:01

de jó sokan lettünk:)
(kedves zsipzsip, te ki vagy?:)
1.-időközben azt az infót kaptam, hogy 50 körüli dalra lesz szükség. őszintén szólva én kevesebbre gondoltam, ezért kértem tőletek 6ot, de akkor legyen 8-10 választása mindenkinek.
2.-sokat segítene, ha posztba tennétek fel a dalokat. szöveget mindenképpen tegyetek fel, hogy a füzetet össze tudja állítani- ki is?? lenne, aki szívesen megcsinálja?
3.-ugyancsak jó lenne hangzó anyagot linkelni. annak, aki nem annyira ismeri: ha gépen van meg, akkor a következőképpen: új bejegyzés írására kattintasz, az új bejegyzésben felül a világoskék menüben a hivatkozásra. a felugró kék izében a feltöltés nevű füllentyűt választod, kiválasztod a gépen a muzsikát, küldés, rendben, és már kész is. :):)
köszönöm
sára

zsipzsip 2010.04.13. 18:26:33

zsófi:D csak már voltam regelve indán, aztán nemtom mért ezt írja ki, amikr nem is ezt a nevet irtam bé.. namindegy:D

nah, ha több kell, az jó.. majd ha otthon leszek akkor beírok, meg valszeg már lesz zenei anyagom is...

giora0 2010.04.14. 14:20:22

a füzetet majd összeszerkesztem. egy kis grafikával. gondolom a5 méreteben praktikus

giora0 2010.04.14. 14:30:10

majd amik már fixek, énekek, azoknak a szövegét küldjétek ide: giora.dvd@gmail.com

djmarco 2010.04.14. 18:14:25

Egy pár gondolat.

1,Az 50 ének szerintem kicsit soknak tünik Egyrészt összeprobálni kitalálni hogy legyen az nem valami könnyű feladatnak tünik. És ha napi 4,5 új éneket megtanítunk a
táborozoknak, ami nem kevés, akkor se tudunk egy héten csak 30, 35 éneket énekelni.

2,Úgy érzem elég külömböző zenei stílusban gondolkodunk. Lehet változatos a zenei repertuálunk de azért nem árt ha kiválasztunk magunknak egy irányadó zenei stílust.

3, Ha valakiknek van otthon Pintér Béla kották akkor azt jelezze már nekem (főleg a gyerekdalai)

4, Ha jól értettem akkor Á3-as méretben kell csinálni az énekfüzetet, de lehet hogy csak én értettem félre.
Márk voltam

zsipzsip 2010.04.14. 19:56:21

Sziasztok!
Márknak igaza van, hogy 50 olyan szempontból sok, hogy összeprbáljuk. De ha jó énekeket választunk, ami tetszeni fog nekik, akkor szívesen tanulnak, nekik nem lesz sok:) tapasztalat:)
Nem igazán tudtam leszűkíteni a listácskámat, de most felteszem, mert nem tudom mikor leszek netközelben (el leszek utazódva:))

1. Kenyered és borod táplál (Maradj velem)
2. Új szívet adj
3. Megváltva
4. Mindörökké hű az Úr
5. Atyám két kezedben
6. Mint szarvas (?)
7. Tégy engem békeköveteddé
8. Hinni taníts, Uram
9. Ez az a nap
10. Egymásnak terhét hordozzátok
11. Minden mi él
12. Soha nem fél már a szívem
13. Szentlélek Isten jöjj szívünkbe
14. Tégy eggyé, Urunk
15. Mindig velem Uram
Hála hogy itt a csendes reggel / Itt az este (reggeli/esti éneknek, ha szükség van rá esetleg)

Szövegük, kottájuk, gitárkottájuk megvan, van amelyiknek hanganyaga is, majd pakolgatok:)
23-án este már elvileg itthon leszek, az elkövetkező napokban talán sikerül összekapnom magam, és újra használható leszek:D

jukatmadár 2010.04.15. 17:20:06

@djmarco: abból indulunk ki, hogy a táborozók közt is valószínűleg mindenki ismeri majd a dalok egy részét, és minden dalt ismer valaki. szóval nem lesz 4-5 új dal egy nap. azért kéne a nehézségek ellenére becélozni kb ötvenet, mert Johanna elmondása szerint "Az esti alkalmon kb. 3x 4-5 ének, tehát - 6x 15= 90 ének de, nem kell ennyi nyilván sokszor ismétlés van. Én is inkább az 50 fele hajlok, mint a 30. Reggel a csoportok kb. 10 percet énekelnek, ez kötetlen."
a stílust pedig az előadásmódunk egységesítheti szerintem.

giora0 2010.04.16. 14:58:31

már vannak ötleteim az énekes füzethez, tetszeni fog, remélem maradandó lesz :)

djmarco 2010.04.25. 19:51:43

Sziasztok itt az én listám, a linkeket,kottákat majd késöbb küldöm.

Mint szarvas hűs folyóvízhez
Hozsánna (Látok egy élő Jézust)
Én még mit sem tudtam rólad
Mit is mondhatnék?
Nem teszem a kezemet a tarkomra
Jó barátom a nap
Jézus a barátom
Él az Úr
Van egy barátom: Jézus
Jázus hív hogy szabad lehess
Várlak Uram
Hozzád szál az énekem
Pintér Béla: Dávid

UI: Lehet hogy tudok pintér béla alapokat szerezni amire rálehet énekelni
Ha érdekel szoljatok üdv: Márk

sz.john 2010.04.29. 16:35:30

Sziasztok!
Jani vagyok, ha esetleg nem világos, és nem értek a blogokhoz sajnos, szóval nem tudom, elmegy-e, amit írok.
Mostanában, ahogy mondtam is, sajnos nagyon elfoglalt vagyok...
Én is összeírtam pár éneket:
Csipkebokor (Sillye Jenő dal, szerintem jó):
www.youtube.com/watch?v=L4nIP6v3E3s
Így szól az Úr, Jákób, figyelj (ez egy Forrás dal, sajnos nem találtam még hozzá linket)
El Shaddai
Áldom szent Neved
Jöjj, Izrael
Jertek, dicsérjük együtt
Egyelőre ennyi, hétvégén nem leszek itthon, de majd amint tudom igyekszem beledobni magam az eseményekbe.

zsipzsip 2010.05.01. 19:30:13

Sziasztok!

A 'tábordal szövegét nem tudná valaki felrakni?

jukatmadár 2010.05.17. 14:43:09

Mindenkitől nagyon bocsánat, hogy nem történt semmi ilyen sokáig.
Fel kell kötnünk a gatyánkat, mert, ha belegondolok, valójában sehol nem tartunk...
Asszem jö egy új poszt.
süti beállítások módosítása