ápr
13

az én listám

| Szerző: jukatmadár | 7:20 pm

Egykor oly kedves dolgok, menjetek

Erőt adsz minden helyzetben

Jöjj, itt az idő

Uram, tehozzád futok

Áldjad az Urat, én lelkem (amit szombaton is énekeltünk, nem találtam videót)

Olyan békét, mint a folyó (nem túl jó videjó)

Ma csak álmodom arról

Te vagy az, akiből élet árad

Mindörökké hű az Úr
 

Jertek, dícsérjük együtt
(ezt reformátusoknál tanultam, ott nem tomboltunk ennyire, nem is kell. a "témába vágás" miatt is választottam, de ha nem ide valónak érzitek, szóljatok.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bikazenekar.blog.hu/api/trackback/id/tr661918576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sz.john 2010.04.29. 16:23:17

Sziasztok!
Jani vagyok, ha esetleg nem lennék felismerhető. :))
Sajnos nem nagyon értek a blogokhoz, de holnapig én is igyekszem egy listát összeállítani.
Remélhetőleg csak belejövök lassan.
süti beállítások módosítása