máj
17

összlista

| Szerző: jukatmadár | 5:56 pm

ez SOK!!! redukáljunk max 50re.
méghozzá úgy, hogy mindenki a sajátjaiból hetet választ.

légyszilégyszi ezt a posztot szerkesszétek!
(
alul van a szerkesztés gomb, katt és kész)
ésmég: aki tud valamelyikből kottát prezentálni, az írja be a nevét a dal címe mellé.
jó szkennelni, ímélben küldeni és mindenki nyomtatja magának a kottákat vagy fénymásolni és postán? vagy más ötlet? valami legyen és pörgessük fel, mert nyakunkon a tábor... :)

de tényleg.

 

Zsuzsi:
-Az Úr csodásan működik
- Szívem csendben az Úrra figyel
-Áldd, lelkem, Istened
-Az Úr Jézusnak tárd ki ma
- Jöjj el az élet vizéhez
-Jöjj az Úr vár reád
- Ki az Úrban bízott

 Sára:
-Egykor oly kedves dolgok, menjetek
-Erőt adsz minden helyzetben 

-Jöjj, itt az idő 
-Uram, tehozzád futok
-Áldjad az Urat, én lelkem
-Mindörökké hű az Úr 
-Jertek, dícsérjük együt

 

 Zsófi:
-Maradj velem (Kenyered és borod táplál) 
- Atyám két kezedben
-Tégy engem békeköveteddé
-Egymásnak terhét hordozzátok
- Minden mi él
-Soha nem fél már a szívem
-Tégy eggyé urunk

Márk:
-Mint szarvas hűs folyóvízhez
-Hozsánna (Látok egy élő Jézust)
-Mit is mondhatnék?
-Várlak Uram
-Hozzád szál az énekem
-Pintér Béla: Dávid
-Ma csak álmodom arról

Jani:
-Csipkebokor
-Így szól az Úr hozzád
-El Shaddai SÁRA
-Áldom szent neved
-Jöjj, Izrael

Dávid:
-Homokba írva
-Hús-vér templom
-Jézus, te vagy minden álmom
-Rejts most el
-Benned bízom én
-Nem felejtem el
-Úr Jézus, megváltóm 

A bejegyzés trackback címe:

https://bikazenekar.blog.hu/api/trackback/id/tr92010724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsipzsip 2010.05.18. 16:39:05

Igyekszem még a héten lecsökkenteni:)
Kottám nagyonnagyon sok van, majd megnézem a listát, és a kottákkal 'összeegyeztetem'.
Be tudom szkennelni, ha az úgy jó.

zsipzsip 2010.05.18. 16:43:26

ja, pl a saját listácskámrul az összes megvan, és Zsuzsiéról is:)

jukatmadár 2010.05.18. 22:36:19

köszi, zsófi:)
többiek, ébresztőő!

zsipzsip 2010.05.21. 18:50:51

szűkített listám:
1. Maradj velem (Kenyered és borod táplál)
2. Atyám két kezedben
3. Tégy engem békeköveteddé
4. Egymásnak terhét hordozzátok
5. Minden mi él
6. Soha nem fél már a szívem
7. Tégy eggyé urunk

Egy kottát tesztként beszkenneltem (Tégy engem békeköveteddé) és jól olvasható lett. Ha meglesz (valamelyest) végleges lista, akkor nekiállhatok szkennelgetni:)

giora0 2010.05.23. 01:06:20

dávid:
-Homokba írva
-Hús-vér templom
-Jézus, te vagy minden álmom
-Rejts most el
-Benned bízom én
-Nem felejtem el
-Úr Jézus, megváltóm

keresek kottákat

caltrask 2010.05.24. 20:01:32

végre én is scanner közelébe jutottam, így tudok küldeni kottákat, mert a választott énekeim közül alig valami van fent a youtube-on

az jutott még eszembe, hogyha mindannyian 7 éneket választunk ki és hozzávesszük a tábor énekét, az pont 50 lesz

Zsuzsi (rövidített lista):
1. Az Úr csodásan működik
2. Szívem csendben az Úrra figyel
3. Áldd, lelkem, Istened
4. Az Úr Jézusnak tárd ki ma
5. Jöjj el az élet vizéhez
6. Jöjj az Úr vár reád
7. Ki az Úrban bízott

beszéltem Johannával az énekeskönyv méreteiről és ő azt mondta, hogy úgy szeretné, ha az énekek és minden egyéb tudnivaló egy füzetbe kerülne bele és hogy akármikor elő lehessen venni azokat, ezért az egésznek zsebrevágható méretűnek kell lennie, vagyis A6-osnak

Sára, fel tudsz szerelni erre az oldalra egy Facebook linket, mert önszántamból ritkán jut eszembe erre járni és a Google Readeremet is viszonylag kevésszer olvasom mostanában

giora0 2010.05.25. 18:56:44

5 embertől már megvannak az énekek. jani még küldhetsz 2t, cs 5t írtál, ha gondolod.
2 emberke hiányzik.
próbálom összeszedni a szövegeket és kezd alakulni az énekes füzet, ami mindenes füzet les:) és A6os :P

sz.john 2010.05.26. 16:34:20

Jó, akkor kibővíteném a listámat a hétvégén Bián tanult két énekkel:
Ébredj fel, alvó Magyarország
A másik most sajnos nem ugrik be, de Sára elvileg tudja, mert ők tanították.

sz.john 2010.05.26. 16:42:22

Ja, és most jutott még eszembe valami. Bocsánat, hogy most ébredek fel.
Szóval a tiniklubosaink (akik minden bizonnyal jönnek jópáran a táborba is)kedvennc énekei a következők:
Mindnyájan vétkeztek
Estoy Alegre
Tégy, Uram engem áldássá
Őrhelyemre állok
Szóval ezek közül is bele kellene egy-kettőt tenni, nem biztos, hogy jó, ha csupa új ének van, mert azokat mind meg kell tanítani nekik.

djmarco 2010.05.28. 10:18:39

Bocsánat egy kicsit elhanyagoltam a forum nézegetését de akkor most elküldöm a listám

-Mint szarvas hűs folyóvízhez
-Hozsánna (Látok egy élő Jézust)
-Mit is mondhatnék?
-Várlak Uram
-Hozzád szál az énekem
-Pintér Béla: Dávid
-Ma csak álmodom arról

A kottákat meg a dalt(hanganyag) megkeresem és meg probálom még a hétvégén elküldeni.

giora0 2010.05.29. 14:42:31

zsíros, alakul a dolog.
alakul a füzetke. ha kész akkor ellenőrzésre átküldöm nektek, h azér mégis, de sztem tetszeni fog.
új énekkel sztem nem lesz gond, hamar rááll a fülük.
mikor lesz az első összefutás és hogy áll az egész?
gyűjtögetem a szövegeket.
egyelőre 4 szöveg hiányzik, ezeket küldjétek a címemre: giora.dvd@gmail.com
- Ki az Úrban bízott
- Egymásnak terhét hordozzátok
- Csipkebokor
- Ébredj fel, alvó Magyarország

hajrá a készülésekkel!!

zsipzsip 2010.05.30. 10:38:50

@giora0:
Ki az Úrban bízott, Egymásnak terhét, Ébredj fel, alvó Magyarország megvan, délután átküldöm!

giora0 2010.05.31. 11:32:07

- Csipkebokor
- Pintér Béla: Dávid
- Áldjad az Urat, én lelkem
- Várlak Uram

MÉG EZEK KELLENEK!!!

giora.dvd@gmail.com

sz.john 2010.05.31. 15:24:31

Lassan kellene találni egy időpontot egy megbeszélésre.
Állítólag lesz mégegy közös megbeszélés is, csak nem tudom, ott lesz-e időnk a zenei dolgokra (múltkor sem volt sok időnk rá).
Nekem elvileg jún 15. után már jó.

giora0 2010.05.31. 23:29:24

sztem is!!
legyen!
nekem is ok 15 után!

zsipzsip 2010.06.01. 17:43:19

nekem csak 19.:( (az embert már a születésnapján se hagyják békén holmi évzárókkal:()

djmarco 2010.06.02. 19:57:02

Sajnos nem sikerült elküldenem a linkeket és a kottákat (ami sajnos csak akkordosokat találtam)valamiért nem engette töbször probáltam. . A két szöveget elküldöm (Pb: dávid. Várlak uram)Email-ba.
Én innentől szabad vagyok 25.-éig. Onnamtól viszont végig foglalt. Addig csak 19. egy kicsit rázos mert délelött évzáró délután meg ezazanap koncertre megyek de a két esemény között van egy pár órám.

sz.john 2010.06.02. 21:18:14

Gondolkodom a dolgon, de nekem lehet, hogy nekem nem fog már beleférni 20-a előtt.
Esetleg lehet még 15-én délután.
Elvileg a színi csapattal is azon a héten ülnénk össze, meg még van egy-két más programom is a 14-i hétre...

djmarco 2010.06.20. 23:22:36

sziasztok

Szerencsére a legtöbb szám megvan csak a Látom az élő Jézusnak van csak akkordos.
HA valaki lekottázná az jó lenne. Angol szöveggel találtam csak jó minőséget de remélem így is megy. www.youtube.com/watch?v=AQGJdTpMUcU

djmarco 2010.06.25. 12:37:57

Hello mindenkinek.

Lehet hogy gond van az e-mailommel ezért ittvan mégegyszer.

Nem tudom pontosan kihez kerültek a kották de aki beszkennelte az küldje már át a e-mailbe a következőket:
Az Úr csodásan működik
Úr jézus megváltom
Nagy király
Jöjj izráel
Jöjj itt az idő
Áldjat az urat én lelkem
Az úr jézusnak ma tárd ki
Köszi márk
Ui:Most 1 hétig nem leszek elérhető.

jukatmadár 2010.07.08. 10:41:18

@djmarco: Szia Márk!
Tényleg valami gond van az íméleddel, mert akárhányszor küldöm, nem engedi. Felteszem ide, innen is le tudod tölteni. (Kár, hogy csak most jutott eszembe)

orosz023 2010.09.03. 17:28:35

Üdv mindenkinek valaki ha ennek a kottáját eltudná küldeni nagyon nagyon megkösszönném
Gável testvérek: Ébredj fel, alvó Magyarország
Link róla
www.youtube.com/watch?v=cPrsG1F-eTE
süti beállítások módosítása